چگونه دستگاه ماینر خوب خریداری کنیم؟

هنگام خرید ماینر دست دوم یکسری نکات هست که حتماً باید آنها را رعایت کنید و باید اطلاعات لازم را  داشته باشید در غیر این صورت ضرر بزرگی خواهید کرد.

خرید دستگاه ماینر دست دوم

نکاتی که در ادامه مطلب خواهیم گفت راهنمای دقیقی برای خرید ماینر نیست اما کمک بسیاری به شما خواهد کرد.

  1. سلامت کامل ماینر
  2. ظاهر دستگاه ماینر
  3. هش ریت ماینر
  4. وضعیت پاور ماینر
  5. سلامتی کنترل برد و هش برد

 

سلامت دستگاه ماینر

حیاتی‌ترین مورد در هنگام خرید ماینر دست دوم، سلامت آن می‌باشد. زمانی که قصد خرید ماینر را دارید حتماً آن را روشن کنید تا از سلامت آن دستگاه اطمینان حاصل فرمایید. همچنین دستگاه را حتما حضوری تست کنید یا از فروشنده مهلت تست بگیرید.

ظاهر دستگاه

ظاهر ماینر نباید هیچ تو رفتگی داشته باشد و ظاهری تمیز داشته باشد وحتماً توجه کافی نسبت به ظاهر ماینر داشته باشید.

هش ریت ماینر

اگر از دستگاه مورد نظر استفاده بسیاری شده باشد هش ریت دستگاه به مرور زمان افت می‌کند این افت اگر کم باشد مشکلی در دستگاه ایجاد نمی‌کند. ولی اگر اختلاف بسیاری بین عدد اعلام شده توسط کارخانه و دستگاه مورد نظر وجود داشت صرف نظر کنید از خرید آن دستگاه.

وضعیت پاور

در دستگاه‌های انت ماینر وضعیت پاور دستگاه ماینر اهمیت خاصی ندارد به دلیل اینکه به راحتی قابل تعویض می‌باشد. اما در برخی دستگاه‌های واتسماینر (Whatsminer)، تعویض پاور تا حدودی دشوار است. پس حتماً دقت داشته باشید که پاور دستگاهی که می‌خواهید بخرید کاملاً سالم باشد.

سلامت کنترل برد و هش برد

به مهم‌ترین بخش خرید ماینر دست دوم رسیدیم، سلامت کنترل برد و هش برد که مشکلات بسیاری شامل این تو قطعه می‌شود. ویروسی شدن، هش ریت 0، خرابی آن و موارد دیگر، پس حتماً دقت داشته باشید این دو قطعه در سلامت کامل به سر ببرند.

مواردی که در این مطلب ذکر شد نکات کاملی برای خرید ماینر نمی‌باشد اما به شما خیلی کمک خواهد کرد.

 

بارگانی ای ام پی عرضه کننده بهترین دستگاه ماینر قانونی در کشور.